söndag 27 september 2020

Komsi komsi, följ med mej.

 Ingen fotobeskrivning tillgänglig.

 Med anledning av allt strul det varit med denna bloggen senaste tiden... då i synnerhet att den är spamanmäld så att jag inte kan dela länk till bloggen på Facebook eller Instagram så har jag beslutat mej för att åtminstone pröva en annan bloggportal och det blev blogg.se


Ni ser min nya bloggadress i bild: astapastasson.blogg.se
 

Jag vill betona att strulet jag har inte har med varken denna bloggportalen eller mej att göra, det är ett felaktigt beslut av Facebook... som tyvärr inte går att kommunicera med eftersom de inte svarar.

Det känns sorgligt med tanke på att jag har tusentals inlägg här sedan 2012 och jag är inte helt nöjd med det nya placet. Men vi får se. Just nu hänger jag där ett tag i alla fall och jag blir väldigt glad om ni vill hålla mej sällskap?!

Komsi komsi komsi!

Puss/ Asta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare