torsdag 7 februari 2019

Bokrean 2019

Bildresultat för bokrea

ADLIBRIS

Till minne av en villkorslös kärlek
 89 kr
En av de bästa böcker jag läst. Åtminstone den vackraste. Borde finnas i alla hem.


På egen hand

95 kr
Har jag inte läst men bokat. Har läst allt annat av Marian Keyes så.


De kommer att drunkna i sina mödrars tårar

59 kr
Den senaste, omtumlande, helt fantastiska bok jag läst. Beställ!


Ditt liv och mitt

75 kr
Axelsson är en av mina absoluta favoritförfattare och den här romanen var inget undantag.

Band : en äktenskapsroman

89 kr
Inte läst men lite sugen. En äktenskapsskildring och en av 2017 års 100 bästa böcker tydligen.


BOKUS

Gänget (inbunden)

59 kr
Den första jag läste av Wennstam. Jag blev inte besviken.


Den tyska flickan (inbunden)

79 kr
Inte läst men den verkade så bra och fick så fina recensioner att jag bokade den.


Ljuset vi inte ser (pocket)

25 kr
Alltså detta är ett fynd! En fantastiskt vacker bok man minns länge, länge för inga pengar alls.



Vi mot er (inbunden)

65 kr
Uppföljaren om Björnstad. Fredrik Backman är min absoluta favoritförfattare och del 1 Björnstad hans bästa bok. Denna är nästan lika bra.

The Handmaid's Tale (inbunden)

109 kr
The handmaids tale. På engelska. Originalet. Måste man nästan läsa om man dyrkar serien.

Vilka böcker vill du tipsa mej om?

Puss/ Asta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare