måndag 29 april 2019

Önskelista



Tant fyller år snart. En å annan har frågat vad jag önskar mej.
Än finns det ju några år som jag kanske inte måste önska mej en dramat, en rollator, blöjor, trygghetslarm eller ett storpaket katrinplommon.
Här kommer några exempel på vad jag trånar efter...
Bildresultat för Ray-Ban RB2180 71073 4921
Ray-Ban RB2180 Tortois
 Bildresultat för hampus ta det som en man


Biljetter till Hampus "Ta det som en man." Gärna med sällskap.


Bildresultat för prosecco

Prosecco eller annat bubbel


Charm-hängsmycke "jordglob" ur kollektionen  i THOMAS SABO:s onlineshop
Thomas Sabo jordglob


Bildresultat för tatuering

Pengar vikta till en tatuering. Planerar dock ingen varmkorv utan Moder Jord.


Bildresultat för presentkort

Presentkort på Kicks eller bokhandeln. Yta å djup. Det är jag det.

 Bildresultat för hotellfrukost

Hotellvistelse och kvalitetstid med DEJ. 

Eller nåt eget ni kommer på. Nåt ni bara VET att jag kommer älska och avguda men inte fått upp i mitt medvetande än.

Puss/ Asta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare