söndag 18 augusti 2019

Asta recenserar fransserumet Xlash

Bilden kan innehålla: en eller flera personer och närbild


Jag har använt fransserumet Xlash som ska ge längre och tätare ögonfransar i sex veckor, i stort sett 1 gång/ dygn.
Och resultatet... tja, jag ber om ursäkt för kass bild men det visar ändå det jag vill säga...

Ja! Fransarna har blivit betydligt längre. Tätare? Inte alls lika markant.
Ändå är jag tveksam.
De nya fransarna (eller vad man ska säga) är förvisso långa men mycket tunnare. De är inte heller varje frans som är så här lång utan resultatet är lite "upphackat." Ojämnheten och de långa vingliga fransarna gör dem väldigt svårmålade även med en riktig kvalitetsmascara.
Det klumpar ihop sej och vinglar iväg och ger mer intryck av spindelben än en flärdfull blick.

Jag tänker fortsätta ett tag till. Se om det tätar på sej och grovnar till sej.

Har du prövat?

Puss/ Asta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare