måndag 26 februari 2018

Inför bokrean


Kollade in Bokus och Adlibris vad som finns att vänta på årets bokrea som skall besökas med Ängla imorgon. Hittade inte så mycket... får väl klämma å känna lite... men dessa är absolut av intresse.


"De kommer att drunkna i sina mödrars tårar."

De kommer att drunkna i sina mödrars tårar (inbunden)

"Omgiven av idioter." 

Omgiven av idioter : hur man förstår dem som inte går att förstå (häftad)

I brist på ny Backmanroman får jag köpa den här novellen jag ännu inte läst.
"Och varje morgon blir vägen hem längre och längre."

Och varje morgon blir vägen hem längre och längre






"Hjärnstark" har jag redan läst och om inte den boken gör en peppad på fysisk aktivitet så finns det ingenting som gör det. Läste den som ljudbok och vill gärna äga den.

Hjärnstark : hur motion och träning stärker din hjärna (inbunden)

Har ni läst någon av dessa? Vill ni ha tips på böcker jag har läst som finns på bokrean?

Puss/ Asta

Ps. Förövrigt är jag fortsatt så himla frustrerad över att jag bara kom igenom halva Elena Forantes första bok. Ville så gärna älska den... och köpa hela sviten.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare