måndag 11 april 2016

Sienna Millers kollektion på Lindex

Lindex är en sådan affär som periodvis bara har skittråkiga kläder och periodvis exploderar av tygstycken jag vill ha. Inte bara vill ha... trånar efter. Knappt kan leva utan.
Sienna Millers hela kollektion är... åtminstone på bild... ursnygg!



Idag gick jag förbi Lindex. Alltså bara förbi. In i den första lilla hallen.
Där dessa kläder råkade hänga. Är urpank så det var ingen större idé att prova något men jag nöp lite i blusen ovan och for med fingrarna över klänningen nedan.



Jag spanade in priset på blusen nedan... tror den kostade 399 kr... så rätt dyrt för att vara en topp på Lindex men jättesnygg till jeans. Om man är typen som inte behöver bh.
 


Alltså av det pyttelilla som jag hann se där i Lindexhallen han jag få känslan av att kläderna var skitsnygga men det mesta kanske inte på mej.
Jag skulle knappast sett så där nätt å stilfull ut i långklänningen ovan utan kanske mer som "mormor lite bred om baken på väg till stranden."
Och det finns väl en viss charm i det.
Jag vill bära det jag tycker är vackert även om det är gjort för någon med annan ålder eller passform än mej men den kostar ändå 599 spänn så... nja.



Jag är... och har varit långt innan det blev modernt... förtjust i hippielooken och har en del kläder i den andan. Väskan är jag dösugen på.



Vad tycker ni om Sienna Millers kollektion? Hiss eller diss?
Hela kollektionen hittar ni HÄR.

Puss/ Asta


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare