söndag 6 mars 2016

Svar: Nej



Anser jag att det är lämpligt att arbeta som sjuksköterska/ läkare/ lärare/ psykolog/ förskolelärare/ kurator/polis etc trots uttalade Sverigedemokrat sympatier?
Svar: Nej.

Anser jag att lärare skall hålla sej neutrala till Sd's politik i sin undervisning?
Svar: Nej.

Anser jag att den som röstar på Sd skall sitta på fackliga förtroendeuppdrag?
Svar: Nej.

Anser jag att Sverigedemokraterna skall inbjudas till förhandlingar i olika frågor i riksdagen?
Svar: Nej.

Anser jag att något parti bör erövra regeringsmakten med hjälp av att samregera med Sd?
Svar Nej.

Anser jag att en uteslutning av Sd är ett demokratiskt problem?
Svar: Nej.

Anser jag att Sverigedemokraterna är som vilket parti som helst?
Svar: Nej.

Anser jag att rasistiska och fascistiska partier som Sverigedemokraterna borde förbjudas?
Svar: Ja.

Frågor på det?

Puss/ Asta

2 kommentarer:

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare