söndag 22 april 2018

80 minuters terapi



Vaknade och hade svårt att andas. Ångestmonstret satt på min bröstkorg.
Det fick bli 80 minuters terapi. Här ser ni en del av den.

Musöron

Anneli Lodéns foto.

Ser ni krokodilerna? Titta noga. De är så jäkla bra på att gömma sej.

Anneli Lodéns foto.

Äntligen. Vitsippor. Det ultimata beviset på att Bore är besegrad.

Anneli Lodéns foto.

I hela mitt liv har jag fascinerats över gärdsgårdar. 

Anneli Lodéns foto.

Känner ni? Lusten att klättra

Anneli Lodéns foto.

Typiskt snyggt bara

Anneli Lodéns foto.

Ett stycke träd.

Anneli Lodéns foto.

Och ett stycke stig.

Anneli Lodéns foto.

Här skryter jag mest över kameran om jag ska va ärlig.

Anneli Lodéns foto.

Resultat? Tja, det är bättre.

Puss/ Asta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare