lördag 9 december 2017

Hur i helvete?



Alltså, det är så gräsligt det här med våldtäkten i Fittja att jag inte vet hur jag skall stå ut. Jag får liksom inte plats i mitt eget skinn. Jag blir så arg och så ledsen och så vansinnigt frustrerad.
En kvinna, missbrukare vad jag förstått, kommer till adressen för att köpa droger.
Där blir hon under flera timmar våldtagen i alla hål av en grupp män.
I en trappuppgång!
Ett tjugotal män står och tittar på. En granne kommer förbi, hälsar på killarna och går in till sej.
Ingen i trapphuset ringer polisen.
Kvinnan kan uppvisa skador. Har en trovärdig berättelse. Men i väntan på dom är tre män släppta vilket talar för att de kommer att frikännas.
Hur i helvete är detta möjligt!
Jo, jag frågar igen... Hur i helvete är detta möjligt?
I Sverige? År 2017?
Jag förstår inte.

Det sägs att undersökningar visar att 45% av alla män tycker att #metoo har gått för långt.
I Sverige våldtas mellan 5900-6700 kvinnor varje år. Detta är alltså anmälda våldtäkter, det faktiska antalet kan vi bara spekulera i. Men kanske det dubbla?
Av de anmälda fallen går bara en liten del till åtal och de som fälls räknas till några få procent.
Det är med andra ord jävligt riskfritt att vara våldtäktsman.
Det gäller inte bara i Sverige, det är riskfri business att vara våldtäktsman världen över.
En del av det säger sej självt tyvärr och är svårt att ändra på.
Detta är ett brott som ofta sker där bara två människor finns närvarande.
Där ord kommer att stå mot ord.
Men hur  helvete är det möjligt att våldtäktsmän frias när en våldtäkt skett i en trappuppgång med tjugotal vittnen och offret har både skador och DNA till sin "fördel." Hur i helvete är det möjligt?
Vad har nämndemän och domare för tro egentligen på kvinnors sexuella preferenser?
Tror de att det finns kvinnor som vill bli påsatta analt och vaginalt och oralt samtidigt som de blir slagna i en trappuppgång medan en hord av män står å hejar på och oxå vill smaka kakan? Tror dom det???

Ja. Jag har oxå hört att just dessa gärningsmän har utländskt påbrå.
Jag tror den här kvinnan skiter fullständigt vad de här kisseslangarna hade för nationalitet. För henne är kränkningen lika stor vad gärningsmännen än hette och kom från.
Det cirkulerar ett brev på facebook skrivet av en förtvivlad pappa.
Hans dotter blev grovt och våldsamt våldtagen av en man som dessutom misshandlade och bet henne.
I sviterna av detta har hon fått operera underlivet sex gånger, har fått ätstörningar och självmordstankar. De hade Elisabeth Mazi som advokat, Sveriges kanske skickligaste advokat inom dessa brott, men förlorade ändå.
Det gick tydligen inte att bevisa att hans dotter inte var med på härligheten.
Flera andra kvinnor har oxå anmält denna man efter att ha blivit våldtagna på samma råa sätt utan att mannen åkt dit.

Den mannen heter Hampus Lund. Klingar rätt svenskt va?
Vår tids värsta våldtäktsmän heter Niklas x 2.
Männen i Fittja kom från en annan del av världen.
Deras gemensamma nämnare stavas: man.

Kom fan inte å säg att "metoo gått för långt!

Puss/ Asta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare