måndag 27 juli 2015

My summer



Det regnar eller är mulet mest hela tiden. Tack gode gud för Cypern i september,

Jag har nära relationer som tjorvar å som jag inte vet hur jag ska hantera.

Det är 17°c i vattnet. Sjutton!!!!

Det känns som september

Jag har ingen semester

Min Mini har det jobbigt

Jag har varit otroligt osocial denna sommar.

Jag har tackat ja till en utbildning jag drömt om halva mitt liv

Jag känner en större glädje över att gå till jobbet än jag någonsin gjort.

Jag å maken har det bättre än på länge

Det är andra sommaren med Noah. Intensivt men underbart.

Jag äter jordgubbar så ofta jag kan.

Idag plockade jag ett helt strå med smultron.

Maken har precis bokat andra hotellvistelsen denna sommaren.

Mamma mår skit

Jag mår trots allt rätt bra.

Puss/ Asta

5 kommentarer:

  1. Så söt Noah är! Och du skriver inget om att det här är sommaren då du och jag kanske äntligen ska ses IRL, mäh, jag blir lite sårad... ;-)

    SvaraRadera
  2. Hej helt orelevant till inlägget men måste fråga: blandras hundar? Har du någon åsikt? Kastrering av hund? Och vem är ditt tredje barnbarn? Ängla och Noah har jag koll på men ibland har du skrivit om tre stycken? ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din kommentar, det kommer ett inlägg om blandrashundar mm... kanske imorgon :) Kram

      Radera
  3. Jag har också alltid undrat vilket som är ditt tredje barnbarn// Helena

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare