torsdag 27 april 2017

Stundande bikiniprovning

Nästa tisdag ska jag göra något jag ser fram emot jätte mycket!
Jag ska prova bikinis!
Har hon fått dåndimpen tänker ni?
Nej, ni har rätt, jag brukar avsky att prova bikinis och 2017 är egentligen inget undantag men på tisdag ska jag hem till Pia och prova badkläder.
Pia? tänker ni.

Bh-Pia är ett företag som finns hyfsat i mina trakter och som jag bara har hört superlativ om. Det är en kvinna som säljer bättre underkläder och endast efter personlig rådgivning.
Man får således boka tid, en timma, och sedan på tu man hand med Bh-Pia prova sej igenom sortimentet för att finna sin storlek, passform och favorit.

Jag har kikat och tyvärr så var det inte så där väldigt mycket färg, åtminstone inte i min smak, så de som jag föll för på nätet var dessa med den översta som favorit och de övriga utan inbördes ordning. Den översta är svart-grå vilket inte syns på denna lilla bilden. Bh'n kostar 619 kr och trosorna 475 kr.
Mycket pengar men jag skall få den i present av familjen till jag fyller år.
Jag ska va sååå rädd om den och ha den i många år hoppas jag.
Vilken tycker du var snyggast?

Har du köpt årets bikini än?

Puss/ Asta
Montreol Bikini BH Svart/Grå

Pier Halterneck Bikini Svart/Vit

Deco Swim Bikini BH Svart

Montreal Bikini BH Lila

Bondi Sweetheart Bikini BH Grå/Svart





3 kommentarer:

  1. Jag tycker också att den som är överst är finast och därefter den prickiga. Alla verkar ha fin passform, men sen vet man ju inte om det är någon av de andra som sitter bättre. Du får visa vilken du köpte! Jag tror att de som är längre ned inte funkar om man som t ex jag har lite större byst. Då är den prickiga bäst - tror jag alltså! Lycka till och vilken härlig födelsedagspresent! Lyxigt och det är du värd! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har den prickiga. Så klädsam även som för en tjockis

    SvaraRadera
  3. Jag gillar också de två översta bäst.
    Jag köpte min bikini för kanske 15-16 år sen, den sitter uselt! :-D När jag köpte den passade den säkert bra, för den ser ut att vara i mitt tonåriga jags storlek, men så här 3 graviditeter och lika många långa amningar senare...nja.
    Kanske borde slå till med en ny jag också?! :-D
    /Theresa

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare