måndag 10 juli 2017

Taxfreedrömmar

Om cirkus 45 dagar är det dags för att åka utrikes.
Än så länge är det bara "längt längt" men tids nog kommer jag att börja oroa mej för allt från salmonella till världskrig till att mannen verkligen skall klara av att hålla liv i min hund en hel vecka. Har på känn att han kommer att dö tråkdöden om inte annat.

Men som sagt, än är det bara positiva känslor och jag har så smått börjat dregla över taxfreebutiken.
Förutom alkoholhaltiga drycker får dessa varor gärna hamna i min shoppingpåse.

Rengörande ansiktsmask från Bodyshop som jag prövat och som var superbra.



Min nya favoritmascara från Lancome.



Även denna ögonbrynsgelen har jag testat och tyckte var fantastiskt bra.



Inte testat detta solpuder, men mitt är slut och detta ser fantastiskt lyxigt ut. Snyggt när man är brun.



Dessa glasögon har jag ägt en gång. Ja alltså inte precis dessa men denna modellen från Rayban. Hade dem (å älskade dem) i 3-4 år innan jag svirade bort dem. Har saknat dem sedan dess.


Självklart kan jag hitta mer som jag vill ha och som jag nästan kommer döden dö av att inte köpa men jag har varken tid eller ork för ett bankrån i sommar.
Troligen får jag prioritera ner denna lista med om mannen inte ska få stroke.

Brukar du shoppa loss på taxfree när du reser? 

Puss/ Asta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare