onsdag 22 augusti 2018

Ja du

Bilden kan innehålla: 1 person, utomhus

Bild: 1 år sen.

Jobbade sista passet innan Semesteromgång nr 2 och gick av vid halv åtta på morgonen. När jag vaknade strax efter lunchtid var jag dyngförkyld.
Rinnande snok, öm i halsen, bultande värkande bihålor.
Hade planer på att göra så mycket idag men har knappt inte orkat någonting.
Jag har hämtat ut euro och målat naglarna.
Det känns lite surt med tanke på att vi åker till Grekland tidigt fredag morgon.
Mina förkylningar är sällan kortvariga, de vandrar 9 gånger av 10 ner i luftvägarna och andnöd utomlands känns inte superkul.
Och framför allt önskar jag att Noah inte smittas. Detta är tredje gången vi reser och han har varit sjuk de två första gångerna.

Imorgon ska jag... 

Färga håret

Välja mellan mina 111 klänningar

Stryka

Peela kroppen

Raka här å där

Packa

Förmana maken kring Gottfrid

Idag har jag...

Druckit vin

Gråtit en skvätt

På fredag ska jag... 

Vara frisk

Bada i 27 gradigt Medelhav

Käka gyros och dricka gratis öl. 

Det lär inte bli några inlägg from Greece men följ mej gärna på Instagram om du inte gör det på pastassonskans_bilder

Puss/ Asta


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare