torsdag 13 juni 2019

Äntligen!

Bildresultat för sommarpratare 2019


Alltså SOM jag har väntat! Det blir nästan mer å mer för varje år men idag fick vi äntligen veta vilka som blir årets sommarpratare.

Så här på direkten kan jag säga att jag framförallt ser fram emot

Fares Fares- skådespelare
Stina Wolter- konstnär
Jonas Hassen Khemiri- författare
Kodjo Akalar- programledare
Jonas Gardell- queen of fucking everything
Carina Bergfeldt- journalist
Anders Hansen - överläkare psykiatri

Men jag vet ju samtidigt att de mest spännande programmen ofta är från dem man haft noll förväntningar på och kanske inte ens känt till innan.

Vilka är du mest sugen att lyssna på?

Puss/ Asta

2 kommentarer:

  1. Jag har faktiskt aldrig lyssnat på Sommar i P1?? då jag inte orkar ha radioskrammel runt mig.
    Men jag ska försöka komma ihåg att lyssna på Marie Nilsson Lind 4/8, Josefin Nilssons storasyster.

    SvaraRadera
  2. Som gammal basketspelare är jag ju extremt sugen på att lyssna på Amanda Zahui! Så jäkla kul att en kvinnlig basketspelare är med!

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare