lördag 6 juli 2019

Sist på bollen



Sist på bollen kanske men nu har även jag börjat med fransnäring Xlash.
Jag passade på när de hade ett riktigt bra pris på nätet även om jag inte är helt övertygad.
En gång köpte jag... och här ringde det bättre vetandet redan då jag beställde... ett schampo som skulle få håret att växa minst tre gånger så snabbt.
Hur dum får man va?
Det är ungefär som de här magnetarmbanden eller för all del plåstren som skal fästas under fotsulorna när man sover för att gå ner i vikt.
Jösses.
Anledningen till att jag tror något mer på detta är dels att människor som jag känner å litar på hyllat det och dels att jag har sett tanter å farbröder som har starr och får ögondroppar som har som bieffekt att ge helt otroligt långa täta ögonfransar. Nu är det kanske inte så sunt att behandla friska ögon med starrmedicin men vad jag menar är att det är trots allt möjligt att få fransar att växa.
Vi får väl se om "örter och naturliga ämnen" fungerar det med.


Företaget säger att det ska ta ungefär 4 veckor innan man ser resultat av dagligt användande. Folk jag känner säger att det snarare tar 8 veckor om man är ihärdig.
Just det här med att vara ihärdig och göra nåt varje dag är inte precis min grej.
Mini 24 år är ett exempel på det. P-piller är bra att ta varje dag om man är så högfertil som jag var när det begav sej.
Det ska penslas på längst fransraden som en eyeliner till kvällen på väl rengjord hud. Hm. Där kommer nästa krux. Jag orkar väldigt sällan ta av make up'en.
Ska man förresten pensla längst nedre raden med? Någon som vet?

Jag har normallånga/ täta fransar skulle jag tro.
Har i alla fall aldrig tänkt på dem som direkt korta. Inte maffiga heller.
De fick sej en rejäl kyss när jag slutade med fransförlängning och var både korta och glesa men det hämtade sej fort.
Jag gillar att ha mycket fransar. Väljer alltid mascaror som ger både massor av fyllnad och längd.

Då inväntar vi det enastående resultatet då.

Puss/ Asta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare