lördag 16 mars 2019

Lördagens sminktips


Bildresultat för maybelline dream satin liquid



I mitten av januari skrev jag ett inlägg om att jag förälskat mej i en foundation.
Sensai flawless satin som kostar drygt 500 kronor.
Flaskan tog slut väldigt fort (eller kändes det så för att den var så dyr?) och nu har jag funnit en inte bara värdig ersättare. Jag har funnit en bättre ersättare, i budgetklassen dessutom.
Maybelline Dream satin liqid som ligger i prisklass runt en dryg hundring, alltså en fjärdedel av priset!!!

Resultatet ger samma halvtäckande resultat med samma snygga lyster som Sensai. Den är något krämigare och därmed enklare och drygare att applicera på och den sitter... tja, på det hela lika bra.

Som avslutning måste jag säga att jag är toknöjd med den senaste mascaran jag prövat. Den här kommer jag hålla hårt i länge.
Sumptuous Extreme Lash Multiplying Volume Mascara

 Bildresultat för sumptuous extreme

Puss/ Asta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare