söndag 1 september 2013

Jag ska inte klaga...

 ECCO SCULPTURED 75 - BLACK

... men jag lever ett ganska arbetsamhet, inrutat, slentrianmässigt, icke upphetsande, stillsamt liv.
Jag är sällan på krogen, jag sover med min hund, jag blir aldrig kysst å vinner inga miljoner och jag är rätt ensam när det kommer till kritan.
Jag är FAN värd ett par Eccostövletter!

Sa inte Gardell att man har en skyldighet att ta emot kärleken i vilken form den än kommer? Well... nu kom den i svart läder å jag är inte den som är den.

Puss/ Asta

2 kommentarer:

  1. Ja och du sparade ju faktiskt in MASSOR när du köpte de där billiga promenadvänliga skorna på rean! Så då känns 1400 (?) plötsligr ganska billigt för det par vinterskor! Gud vad bra! Puss Emelie.

    SvaraRadera
  2. Ja, vad ska du göra..låta dem vara ensamma kvar..utan kärlek. Nä, köp ni två blir ett liksom. Ecco är ju dessutom asbra kvalité!

    Kram Nina

    PS: Jonas Gardell säger bara de bästa sakerna. DS

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare