torsdag 5 september 2013

Tecken på otrohet

 

Med jämna mellanrum brukar det i kvällstidningarna komma upp artiklar där man som läsare kan lära sej se tecknen om ens partner är otrogen.
Det är ju oerhört viktig information och kunskap, så om du mot förmodan missat alla dessa repriseringar av samma artikel kommer här en liten lathund.

Din partner...

... Har blivit mindre intresserad av sex
... Har blivit mer intresserad av sex
... Ter sej frånvarande å i egna tankar
... Är extra uppmärksam (för att dölja sitt dåliga samvete) o kanske köper blommor.
... Låser sin dator/ telefon med lösenord
... Bär med sej sin telefon överallt.
... Har plötsligt blivit mer intresserad av sitt utseende
... Börjar motionera
... Byter deodorant
... Köper nya kläder
... Köper nya underkläder
... Har en massa ärenden.
... Kommer senare hem från jobbet
... Hänger mkt på facebook
... Släcker ner sidan på datorn om partnern kommer

Här skulle jag även vilja lägga till Helge Fossmos (Knutbypastorn) knep

... tvätta sent på natten (för att i skydd av centrifugringens dånande sätta på älskarinnan i grovköket.
... Fruar plötsligt ramlar i duschen å slår ihjäl sej

Nu så!
Nu vet ni och kan uppmärksamma tecknen.
Både jag å min make är troligen väldigt mycket otrogna.
Tecken nr 1, 3, 6, 8, 10, 11, 13, 14 stämmer på mej. Ibland tvättar jag även kvällstid.
Tecken nr 1, 3, 5, 12, 13, 15 stämmer på maken.

Ska jag ringa familjerådgivning eller skilsmässoadvokat tro?

Puss/ Asta

2 kommentarer:

  1. Jisses... just nu har jag lite svårt att förstå hur folk ens hittar tiden att vara otrogna när alla är så upptagna.

    SvaraRadera
  2. Kändes mer som att det där var tecken på att du lever i den tid vi har nu...

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare