söndag 10 november 2013

...

 AUBREE tröja beige

Shoppade en tröja på Indiska.
Ignorerade alla vackra klänningar som jag mycket hellre ville ha och köpte något jag behövde. 349 kr för denna i ullblandning som faktiskt är snyggare än vad den ser ut. Vardagsfin till jeans.
Provade både small och medium och kunde ha båda men M kändes gosigare så jag tog den.
Maken trodde jag drev med honom när jag sa vad jag betalat.
Han trodde inte det fanns så dyra tröjor.
Nä! Han shoppar inte så ofta nej.

Jag skulle behöva en cigg (snusar istället som besatt.)
Eller ett glas sprit, (ett riktigt stort jävla glas.)
Eller en säck amfetamin.
Känner mej rätt så låg.
Sömnbristen i natt gör så klart inte saken bättre. Jag har slumrat i soffan till å från sen jag kom hem. Ska lägga mej tidigt.

Go avslutning på veckan nu hör ni.

Puss/ Asta

1 kommentar:

  1. Den var fin och faktiskt inte alls dyr. Men ull har jag svårt för, det kliar, fast alla expediter säger att just DEN tröjan, som de säljer, INTE kliar...

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare