tisdag 19 november 2013

Till Tomten

Börjar det bli dags att skriva önskelista till tomten?
Nästan va?
I år har jag varit en snäll flicka I år önskar jag mej bland andra härligheter...

Ett par skinnhandskar. Gröna eller svarta.



Bobbi Brown mascara efter som jag är panisk orolig för att min ska ta slut


Presentkost på böcker. Det finns mycket härligt man skulle vilja läsa.

En av oss : en berättelse om Norge (inbunden)

Skor. Alltid skor...



En ny bokhylla eftersom jag inte får plats med de böcker jag har nu och väldigt gärna vill skaffa fler i mitt liv.
Så här har jag länge velat göra...
Nån som kan komma hem å bygga en sån här till mej?



Porträttbild på mina vackra ungar samlade (här lilla Mini som fyller 19 idag)

 

Presentkort på kläder. Från Indiska, Lindex, MQ... jag är inte kräsen...



Guldtopp från Gina Tricot



Å mycket, mycket mer...

Puss/ Asta


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare