lördag 11 april 2015

Triss från Indiska jag måste kolla upp



Med våren kommer shoppingsuget å då allra mest vad det gäller klänningar och skor.
Det var ett tag sedan jag var på Indiska men dessa godingarna ser fantastiska ut på nätet tycker jag.
Precis som om jag behöver fler klänningar...


Vanja 499 kr, den är grymt söt baktill med synliga knappar. Ser ut att kunna dölja en å annan magvalk oxå. Gillar att den är vardaglig men fin.


Lilybell 249 kr. Omlott smickrar de flesta figurer. Blå är egentligen inte min färg, men man vet inte... tål att prövas.


Indigo 349 kr. Denna såg jag att Louise i Big ass fashion prövat å hon var görfin i den.
Det gjorde att jag fick upp blicken för denna blåsa.
Hoppas inte den är fotsideslång utan mer går till anklarna.

Ingen av klänningarna är ju dock särskilt vårliga.
Har du köpt nån ny klänning?
Vilken av dessa gillade du bäst?

Puss/ Asta


2 kommentarer:

  1. Den första, Vanja, gillar jag bäst. Älskar klänningar med fickor, så praktiskt. Den är en sådan klänning som man faktiskt kan använda till vardags, och vardagarna är betydligt fler än festdagarna så det är bra. Blir sugen på den! / Helena

    SvaraRadera
  2. För 1a gg i hela mitt liv hra en man shoppat åt mig :)
    B köpte en klänning i Polen till mig, en lbd, har aldrig nånsin ägt en sån :)
    Lite 60 tals modell, avskuren under byst o något utställd i A modell.
    Dock kommer jag kolla in den blå i mitten, är såå snyggt med omlott.
    Ha en skön kväll !!

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare