måndag 28 oktober 2013

Men, men, men

Hänger på ljuvliga Louise inlägg om "karlar i min smak."
Egentligen är jag VÄLDIGT lite utseendefixerad, och även om jag här valt vackra män så framgår det kanske...
Går inte igång på nån särskild look, det är mer blicken, attityden, humorn, ett manligt lugn, en självsäkerhet som aldrig blir kaxig å någonting som är svårt att sätta ord på. Kanske det vi benämner som "det."

Men OM man ska snacka utseende så är det varken magrutor eller perfekt trimmade biceps som väcker mitt intresse.
Jag föredrar mörka män framför ljusa, jag är svag för skäggstubb, gillar stora män (som får mej att känna mej liten haha), starka underarmar och han får absolut inte se fixad el fåfäng ut.

Här är mina ögongodis.
Enjoy...


Josh Holloway


Naveen Andrews


Matthew Fox


James Gandolfini



Mikael Persbrandt



Johnny Depp


Jack Nicholson

Puss/ Asta

5 kommentarer:

  1. Vi kan definitivt ragga tillsammans om det behövs någon gång... jag gillar inte nån av dina favvisar, så ingen konkurrens där! :-D Och sedan reagerar jag ju starkast på röster i alla fall (men föredrar den smalare, blonda eller rödhåriga typen).

    SvaraRadera
  2. Och ja - både Persbrandt och Nicholson har maffiga röster. Men nej, ändå...

    SvaraRadera
  3. *ler* Jag kan NÄSTAN hålla med Åsa här ovan - vi kan ABSOLUT ragga tillsammans! Underbart. Jag är svag för slanka, smidiga män, med smala, tunna läppar.. Konstigt? Tjaaa... kanske. Men så är det! Kram

    SvaraRadera
  4. Inga problem, vi kan gå på krogen ihop.. :)
    Avskyr skäggstubb men gillar det manliga lugnet, så pass självsäkra att dom inte behöver åbäka sig utan bara existera å veta att man upptäcker dom ändå :)

    SvaraRadera
  5. Den enda jag håller med om är Johnny, härliga läckra Johnny, mitt frikort...

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare