tisdag 2 oktober 2018

Terapi av rätt usel sort



När jag inte mår tipp topp så shoppar jag. Ja, alltså mer och mer planlöst än annars.
Det är lite av ett tix jag har. En sorts krishantering.
Då lättar klumpen i magen. En liten stund åtminstone.

Idag åt jag lunch med en saknad vän.
Sen terapiade jag detta nedan.
Ikväll såg jag "Vår tid är nu" ihop med äldsta dottern som ordnat så fint med ostbricka å tända ljus och därefter åkte jag hem, åt jag en påse chips till fyra avsnitt av "Gåsmamman."
Typ slut på meddelandet.



Tisha Från Gina Tricot

Bildresultat för essie treat love color good lighting

Treat Love and Color "Good Lighting" på Kicks.

Bildresultat för Lindex Artikelnummer: 7818022
Blus el tröja... vet i fan men blir bra till jeans.Från Lindex.

Jag måste skaffa mej en mer hållbar terapi. Det här bränner både plånbok och jordklot till ingen nytta.

Puss/ Asta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare