torsdag 12 september 2019

Ett litet jeanstips bara



 LILLY Svarta slim fit shaping jeans Svart

Då jag vuxit ur mina jeans... igen... så köpte jag mej ett par idag på Lindex.
Jag gillar deras jeans och brukar köpa modell Vera som är slimmad med hög midja.
Idag köpte jag modell Lilly. Oxå hög midja men med shapingeffekt (vad det nu är), något mindre stretch, slimmade och ganska kraftigt tyg.
Jättesnygga om jag får säga det själv. Köpte dem i svart men skulle kunna tänka mej ett par blå med.
Vill verkligen tipsa om de här.

Det blir ju lite... dyrt... om inte annat att byta ut sin byxgarderob så här ofta.
Förra hösten köpte jag ett antal nya jeans, några av dem kommer jag kanske i fortfarande men de stramar så om höfter å midja att jag drar mej för att använda dem och jag går mest i haremsbyxor eller klänning.
Jag gillar att vara snygg men bekvämlighet är allra viktigast.
Jag är fan för gammal för att ha ömmande höfter på kvällen för att jag gått i ett skruvstäd hela dagen.

Puss/ Asta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare