fredag 27 september 2019

Stressigt värre

Bildresultat för hampus nessvold


Och regnet det bara öser ner. Smattrar mot rutorna.
Det är lite mysigt ändå. I alla fall om man får vara inomhus.
Hör ni, idag har jag en sådan HEKTISK dag!
Jag ska:

Tvätta ur färgen jag har i håret och försöka göra mej någorlunda snygg.
Tillsammans med dottern åka till grannstaden och ta in på hotell.
Bada bubbelbad på rummet å dricka bubbel till lättsamt skvaller och fniss eller djupa samtal, det får vi se, förmodligen en blandning.
Sitta ner i baren och ta en Gin & Tonic.
Gå ut på restaurang å käka.
Se Hampus Nessvolds show Ta det som en man.
Ta ytterligare nån drink eller 2.
Sova i stärkta hotellakan.

Phu, ja jag vet inte riktigt hur jag ska mäkta med men vi får göra ett ordentligt försök. Ni kan väl vara med mej i tanken?
Ni som känner mej på Instagram får säkert se ett eller fem kort för många.
Jag menar, syns det inte på sociala medier så har det aldrig hänt, det vet ju alla.
Det ska bli så mysigt att få göra detta ihop med äldsta dottern.
Jag kan faktiskt inte komma på en människa i bättre behov av en minisemester och av att få komma bort ifrån vardagen en stund.

Vi syns. Nu ska färgen duschas ur.

Puss/ Asta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare