fredag 31 maj 2019

Min rompetång har hittat hem å läpparna ska ha sitt



Alltså dessa!
Har dem i vitt, de finns i vitt, svart och beigt, från Kapp Ahl är det absolut skönaste jag någonsin ägt i trosväg.
De har lätt "håll in effekt" men inte alls så där så man knappt kan andas utan kramar bara om lite tryggt.
Kostar 149 kr, är kanske inte det sexigaste på jorden, men jag vill aldrig klä min rompetång i nåt annat från å med nu. (Nej, jag är inte sponsrad, bara lyrisk)
Ingår i "köp 3 betala för 2".
Jag ska ila iväg och köpa mej ytterligare 3 par. Två svarta och ett par vita tror jag.

Bildresultat för meet matt(e) hughes committed

Nåt annat jag är HELT såld på är det här läpplacket.
Finns i flera heta färger och smakar/ luktar After eight.
Det sitter inte lika hårt som mina andra läpplack som lätt sitter 24 timmar genom måltider och annat men det sitter många timmar och i gengäld gör det inte läpparna lika torra som lack brukar.

Bildresultat för meet matt(e) hughes committed

Är mycket sugen på framförallt Devoted och Adoring.
Finns överallt på nätet. Kör pricerunner för bästa pris.

Det var fredagens tips.

Puss/ Asta

1 kommentar:

  1. Tack för tipset! :*
    Hittade färgen jag fastnade för, Sentimental, på rabatt, 95 kr! Beställt och på väg!

    Kram Karin

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare