söndag 29 november 2015

Vad tomten kanske BORDE komma med

Böcker. Vad är böcker? När skulle jag hinna läsa skönlitteratur?
Nej, här är böckerna som tomten kanske BORDE komma med.
Som jag kanske behöver utan att någonsin unna mej det.

Som en sån här. Ja alltså inte "en man i täckjacka" utan det han har byggt.
En råttfångare för sverigedemokrater.
Vore kalas att ha här på altanen ifall några Sverigevänner smyger runt.


Vägde mej på simhallen. Gått upp ytterligare. Väger nu 7 kg mer än vad jag ska.
Läste i senaste Tara om vattenfasta. Fyra hela fucking dygn i sträck med bara vatten.
Dag 5 och framåt i ytterligare två-fem dagar fick man äta en soppa till.
Det låter ju helt sinnessjukt.
Tror jag behöver en sån här Hannibal mask om jag skall lyckas.



Det är inga mängder men visst kommer det en dropp eller två ibland medan man fipplar med att få ner jeansen eller när jag börjar fnissa oväntat. Tena is the future helt enkelt.



Kassabok. Ja det skulle jag fanemej behöva så jag kan summera "detta-måste-jag-faktiskt-unna-mej-för-det-är-jag-så-värd" saker som jag köper.


En robotdammsugare skulle inte ha en chans här med Gottfrid å Noah.
Nej en handdammsugare i varje rum skulle behövas.


En dosett. Jag kommer aldrig ihåg om jag har tagit dagens mediciner. Jag tar ibland dubbelt och ibland inget. Kanske skulle jag köpa ett par senilsnören till maken samtidigt så får vi kanske någon slags gamlingsrabatt? Han slarvar alltid bort sina glasögon.
http://static.starwebserver.se/shops/medistore/files/cache/f3000_medium.1427118261.jpg
Puss/ Asta

2 kommentarer:

  1. Jag önskar inga julklappar för jag har rationaliserat bort klappar till vuxna. Tack och lov, för kontot gapar tomt. Det är knapert att vara sjukskriven så här länge...

    SvaraRadera
  2. Kom till eventet på måndag så får du all information hur man kommer iform utan svält ;) Kram på dig

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare