måndag 27 februari 2017

Lite yta på det


CARA klänning blå

Åh, jag är så himla sugen på vår och lite sol nu.
Och som alltid... särskilt vår å höst... så vaknar shoppinglusten.
Denna klickade jag hem alldeles precis nu. Har tittat på den några gånger och kan se mej själv strosa runt i den.
Inte för att jag på något sätt lider av klänningbrist.
Funderar faktiskt på om jag skulle ha en Bloppis med framför allt då klänningar, skulle ni vara intresserade av det?

Förutom klänningar som jag ALLTID är sugen på att shoppa så är jag sugen på nya skor, gärna några sköna ballerina som funkar att gå långt i och kanske nått vassare och högre med.
Jag är även sugen på nya glasögon. Hade två par, men tappade favoriten när jag cyklade i höstas och trivs inte riktigt i mina andra. Dessutom så tror jag det börjar bli dags för progressiva.
Har gått på synoptik innan men de ligger i grannstaden och är krångligt när/ om man behöver justera bågen. Var inne på Synsam och hittade flera par jag blev förälskad i.
Är även sugen på lite snygga solglasögon med kvalitet.
Bildresultat för ray ban solglasögon dam

Nagellack är ytterligare en produkt som jag ständigt har begär till.
Essie har fått nya vårdande lack som jag hittills bara läst om å ännu inte sett i butik.

Bildresultat för essie treat love color

Vad är du sugen på att shoppa?

Puss/ Asta

3 kommentarer:

  1. Jag är mycket sugen på att köpa nya glasögon, har haft dessa i snart 2 år nu, men har aldrig trivts i dem. De är egentligen jättesnygga, bara inte på mig! Men det känns så onödigt att köpa nya bara för utseendet så jag har stått ut. Nu börjar de dock ramla i bitar så det blir nog ett byte snart.
    /Theresa

    SvaraRadera
  2. Två år säger du? Det är väl typ nåt sånt jag haft mina glasögon med. Då kanske jag oxå måste byta :) Kram

    SvaraRadera
  3. Ja, jag köpte dem billigt och fick vad jag betalade för kan man väl säga! Jag bara väntar på att de ska gå sönder och jag får gå med en snygg tejpbit mitt i ansiktet. Tur jag är föräldraledig! :-)
    Kram/Theresa

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare