lördag 28 december 2019

20 saker jag önskar jag var



💚 Jag var en sĂ„dan som Ă€lskade att trĂ€na.

💚 Jag var mer chill i sociala sammanhang

💚 Att jag Ă€lskade att laga mat och njöt av att komponera mĂ„ltider

💚 Att jag kunde tro pĂ„ att jag Ă€r "förlossningsbarnmorskamaterial."

💚 Att jag hade karaktĂ€r och gjorde sĂ„ som jag bestĂ€mt.

💚 Att jag kunde sova som normala mĂ€nniskor kan. Som jag kunde förut.

💚 Att jag hade en förĂ€lder el Ă„tminstone Ă€ldre slĂ€kting att emellanĂ„t luta mej emot.

💚 Att allt inte var sĂ„ brĂ„kigt omkring mej.

💚 Att jag var noga med ordning Ă„ reda och hade fasta rutiner för detta.

💚 Att jag kunde tro att jag duger

💚 Att jag var en jĂ€vel pĂ„ att sjunga

💚 Att jag inte alltid mĂ„ste vara sĂ„ "mycket."

💚 Att jag inte alltid mĂ„ste berĂ€tta om mina tillkortakommanden för varenda mĂ€nniska.

💚 Att jag gillade kĂ„l, linser och annat vegetariskt.

💚 Att jag inte överfört min Ă€ngsliga sjĂ€l pĂ„ barnen.

💚 Att jag var bra pĂ„ engelska

💚 Att jag inte var sĂ„ lat

💚 Att jag hade en vĂ€n att ringa mitt i natten.

💚 Att jag var nĂ„gon bortsett frĂ„n mamma, mormor Ă„ farmor

💚 Att jag inte behövde Ă€lta allt hundra tusen gĂ„nger.

Vad önskar du att du var?

Puss/ Asta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

VÀlkommen att sÀtta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen Àr levande genom sina lÀsare