söndag 29 december 2019

Fast jag är rätt bra på...




💛 Jag är bra på att skriva listor.

💛 ... för alla möjliga tillfällen.

💛 Jag kan kallprata med i princip vem som helst

💛 ... och se bekväm ut (även om jag inte är det.)

💛 Jag kan se chill ut även om jag är jättenervös.

💛 Jag är grym på att baka bullar.

💛 Jag är världens bästa hundmamma.

💛 Jag skriver långa handskrivna brev

💛 Läser ut en roman hyfsat snabbt om jag vill.

💛 Jag är hyfsad på japanska.

💛... Nej, jag skojade bara. Jag kan inte ett ord.

💛 Jag är fruktansvärt envis.

💛 Jag är starkare än vad man kan tro.

💛 Jag är rätt grym på att sticka svårstuckna patienter.

💛 Jag har hög tröskel för skitiga golv

💛 Jag är bra på att bygga lego och leka med dinosaurier 

💛 Jag är en hyfsad bloggare (när jag inte skriver listor.)

💛 Jag är bra på att hantera hunger. Äter oftast bara 1 gång per dag.

💛 Jag är bra på att se ut och fungera som vanligt utan sömn.

💛 Jag är bra på att förlåta och sätta mej in i andras perspektiv.

Puss/ Asta

1 kommentar:

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare