tisdag 11 september 2018

Asta tipsar

Bildresultat för essie treat love & color

Det är inte så himla ofta som jag tipsar om smink å sånt där men idag tänkte jag göra det.
Dels för att bloggen mår bra av att bryta av med någonting annat än svensk politik och dels för att det är en jäkla bra och prisvärd produkt.

Essie Treat love & color är kanske det bästa lack jag prövat.
Det sitter lätt en vecka och då utsätter jag mina händer och naglar för en hel del.
Jag har det i två färger. Nr 10 som är ett glatt bubbelgumrosa nyans väldigt fin till lite solbrända händer och nr 13, en grå-brun-lila färg som är hur snygg som helst alla årstider.
Och som Emil i Lönneberga säger om sina djur, "Med tiden ska jag nog ha fler."

Så här står det om produkten: Den första avancerade enstegsprodukten för vård & färg från essie ger omedelbar och långtidsverkande effekt för torra, sköra naglar. Naglarna ser direkt förbättrade ut tack vare de uppljusande pigmenten i de skira färgerna. Denna vårdande, väl beprövade formula innehåller kollagen och Camelia-extrakt.

Rekommenderas varmt. Priset ligger på mellan 100-150 spänn beroende på var du handlar.

Puss/ Asta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare