måndag 1 juli 2013

Hej hej

 

Jag sitter å sniffar mej själv lite förtjust på handen i väntan på att middagen ska bli färdig.
När jag var på ICA idag för att handla käk så hoppade hejsan hoppsan en kroppsolja från Loreal ner i vagnen.
Sublim Body 79 kr ( minus 15 kr "just nu" rabatt.)
Den luktar rent himmelskt.
Om den är bra får vi väl se. Återkommer med recension.
På jobbet får vi inte lov att använda parfym. En del är lite mer noga med det än andra. Själv kan jag ta mej en liten dutt bakom örat ibland som många andra men det händer att jag får bastning för det.
Då kan ju en diskret luktande kroppsolja vara ett alternativ.

Astman är kvar.
Jävla-skit-helvetes sjukdom, jag är så less på den.
Så trött på att längta efter hösten trots att det knappt finns någon mer soldyrkande människa än mej. Än jag? Hur skriver man?
Skit samma, sjas alla språkpoliser.
I övrigt har jag haft en bra dag. Trots att jag sov till nästan 12.
Trött som attan.
Träffaste min Cissi (I love u, I love u, I love u) och vi gick ner till stranden med Gottfrid och ut på en brygga. Det är ganska djupt vatten där men Gottfrid slänger sej i.
Jag tycker att hundar som simmar är så vackra. Så graciösa och tyngdlösa.
Bäst vi satt där å tjötade på bryggan kom en tant i bara bikini o badlakan.
Gottfrid tyckte det var höjden av fräckhet och började morra och skälla.
Skulle precis koppla upp honom när tanten sa "Jag är inte rädd, jag har en rottweiler till barnbarn" så Gotteman fick hälsa och då var han sitt goa trevliga jag igen.
Som hoppade ner å simmade lite med tanten oxå :)

Idag är det recension i Bloggdala, själv fick jag inte tag i boken och har stått över denna omgång. Trist.
Återkommer snart med information om nästa bloggare som skall välja.

Puss/ Asta



1 kommentar:

  1. *ler* Vilken härlig tant!! Och vad trevligt ni måste ha haft det där ute - ett tag i dag var det ju riktigt gott..

    Usch och fyyyy fasen för din allergi och astma!! Det måste vara ASTRIST!! Hoppas verkligen den lägger sig, försvinner! Jag håller med (apropå kommentaren på min blogg) att dagarna rinner iväg väldigt kvickt.. Synd att jag är borta PRECIS de tre veckor du har semester.. :( Men. Då får vi ses sedan!

    Kramar till dig mormor A! :)

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare