lördag 6 juni 2015

En hen lovar mej guld å gröna skogar

Fick en kommentar. En... hen... lovade mej om inte guld å gröna skogar så hjälp med ett antal problem.
Nu kanske jag låter som väldens mest problemfria människa alternativt väldens mest otacksammaste människa men ingenting av nedanstående lockade mej riktigt.
Fast det är klart... kan... ehhh, hen bota ebola, göra mej rik och få mej att sluta fuska i Fia så kan kanske hen lösa gräsallergi, dålig självkänsla och klena biceps med.
Vad tycker ni? Ska jag slå en signal?

Här är kommentaren med mina svar nedan och om just du känner dej i större behov av hjälp från Kakuta så tveka inte att ringa. Det KAN hända att erbjudandet bara gäller mej, det är kanske rent av troligt, men det skadar ju inte att pröva.

få ditt problem som ska lösas en gång för alla.Jag am
vittnade om att han lever.
(1) Om du behöver ditt ex tillbaka.
(Vilket ex? Vem som helst av dem, kan jag välja? Vet inte om jag är sugen på nån mer karl över huvud taget. Högst tveksam till det.)
(2) om du behöver ett botemedel mot HIV-sjukdom
(Personligen behöver jag inte det men det är klart... visst vore det trevligt för klotet i stort.)
(3) Om du behöver för att bota sjukdomen huden
(Vad har jag för sjukdom under huden? Gills mitt eksem på vänster skinka?)
(4) Om du behöver härda Ebola Warriors
(Nix, är tydligen väldigt frisk för jag har inte Ebola heller mej veterligen.)
(5) Det är nödvändigt att bota sjukdomen av övervikt
(Absolut, men sååå överviktig är jag inte.)
(6) Om du alltid har mardrömmar.
(Nån enstaka gång kanske, ser det inte som ett problem å definitivt inte alltid.)
(7) Vill du främjas på sitt kontor.
(Tja, en slant extra skulle inte sitta fel, i synnerhet inte om det nu blir plugg till hösten.)
(8) Vill du kvinnor / män att springa efter dig.
(Nej huva, det låter läskigt, springer helst lonesum på mina rundor)
(9) Om du vill ha ett barn.
(Tack! De fyra jag har räcker alldeles utmärkt.)
(10) Vill du bli rik.
(Nej, inte särskilt...)
(11) som du vill länka din make / maka att vara
din för evigt.

(Avböjer här oxå)
(12) Om du behöver ekonomiskt stöd.
(Som sagt, i nuläget finns det säkert fler som behöver hjälpen bättre.)
(13) Hur du har fuskat och önskemål
att återhämta sig pengar han förlorade.
(Pfff. Fuskat?! Jag fuskar aldrig... möjligtvis i Fia.)
(14) om du vill stoppa din skilsmässa.
(Maken har inte nämnt att han ansökt om någon sådan.)
(15) om du vill skilja sig från sin make.
(Jag har heller inte ansökt om någon sådan.)
(16) om du vill att dina önskemål beviljas.
(Frågan är ju då vad som ÄR mina önskemål då inget av erbjudandena lockat hittills. Jag vill ha en betald vidareutbildning och dessutom klara den bra, går det att fixa?)
(17) för att skydda dina fyra händer fiende
(Inget överhängande behov av att skydda mina fiendens fyra händer nej...)

kontakt. kakutaspellz@gmail.com

BABA Kakuta kan du ringa det här numret: +2348165915297

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare