onsdag 14 september 2016

Sånt jag har shoppat och sånt jag vill shoppa



Var en snabbsväng i Varberg idag för att kolla in en mjukisklänning som jag sett på Indiskas hemsida och då blev sugen på och sen även hos Big ass fashion och där blev jag än mer kär.
Den var kanske inte riktigt lika snygg på mej som på henne, men tillräckligt för att jag trots enormt ont om pengar inte skulle kunna lämna kvar den i butiken.
Den är superskön, sitter inte åt någonstans och trots att jag har en hel del klänningar så har jag inte så många såna där slappa vardagsklänningar, framför allt inte för höst å vinter så denna kommer att bli flitigt använd.
Ljuvlig djup, mörk färg med. Jag är ju ingen pastelltant. Jag gillar starka färger.

Sen förälskade jag mej i den här blusen. Den är ganska tjock och rejäl i tyget, känns dyr i kvaliteten. Duvblå. Supersnygg till blåjeans. Men som sagt... inga pengar kvar knappt på kontot. Kunde inte släppa den så alldeles nyss flög den lilla djävulen i mej som sa "Ta den på räkning." Sagt å gjort, loggade in på Indiska men då finns den inte på hemsidan.
Va fan!
Får hålla koll där närmaste dagarna, hört förr att de kan vara sena med att uppdatera sidan.



Nåt annat som jag jättegärna vill ha och faktiskt behöver är nya svarta kängor. Jag är förtjust i både Ecco och Tamaris som märke och nu har jag hittat ett par kängor från Tamaris som ser perfekta ut hos Ellos. 999 kr men Ellos brukar ju köra rätt rejäla rabatter så med 30-40 % avdrag blir det ett riktigt humant pris.
Visst är de fina?

Jag älskar höstmode. Det är årets snyggaste mode.
Har du köpt nåt du gillar eller går du å suktar efter nåt speciellt?Tamaris Kängor

Puss/ Asta



3 kommentarer:

  1. Äh köp ett par riktigt dr.martens så har du flera år framöver

    SvaraRadera
  2. Jag gillar oxå höstens kläder. Jag shoppar ju inte så mycket, men har tyger hemma som jag ska sy några toppar av! Bara jag tar mig ur sängen...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh tänk om en kunde sy eller typ hade haft lust att lära sig åtminstone! Hoppas du kommer ur sängen nån gång ;-)

      Radera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare