torsdag 7 mars 2013

Jag varnar er!

 
Foto: Gotteman som liten plutt

Nu har jag fått en ny och vårfin design av Maria.
Den blev inte alls som jag tänkt mej... eller som vi pratat om... men jag är supernöjd. Jag tycker att den är jättefin!
Det är som att få en present man inte tänkt på att önska sej men gärna velat ha.
Så TACK snälla Maria för hjälpen.

NI får gärna oxå hjälpa mej, genom att önska inlägg.
Vad vill du veta om Asta? Eller vilket ämne vill du läsa om?
Inte kan det väl vara så att ni redan vet allting?
Jag har fått några önskningar via facebook. Den ena handlar om varför jag tycker så mkt om hundar och om jag varit fäst vid andra djur, den andra om vilken typ av kvinna jag föredragit... gått igång på... om jag varit bi/ homosexuell och den tredje frågan handlade om hur vad jag har för tips för att hålla ett långt förhållande levande.
Just den frågan fick mej att ironiskt fnissa till (sorry Magda), inte för att frågan är dum på nåt sätt, det är ett spännande ämne, men JAG är verkligen ingen expert på det... i synnerhet inte i mitt eget äktenskap. Jag sover ju med hunden för bövelen :)
Men, jag ska så klart svara på era frågor efter bästa förmåga.

Det är ofta samma människor som är gulliga nog att önska.
Jag tänker att jag har ju många andra läsare oxå. Halvbekanta, kollegor, nya läsare.
Ja det vore roligt om ni alla som läser dessa rader tar er tid att komma med ett önskeinlägg eller en fråga.
Annars tänker jag fortsätta dränka er i inlägg om Sverigedemokraterna, jag bara varnar er! :)

Så! Kom igen nu.

Puss/ Asta

7 kommentarer:

  1. Jaa du. Jag tycker det är intressant läsa vad du skriver om att vara anhörig till någon med missbruksproblematik, men det tänker jag inte "önska". Det ska väl komma när en känner att man vill dela något om det. Jag tycker också det är jätteintressant när du skriver om relationer med andra människor, precis så komplext som det kan vara. Hmm... Dina reflektioner om livet på olika sätt gillar jag med. Och när du skriver om dina barn och barnuppfostran. Har lite svårt att önska någon konkret rubrik eller så :-)

    Kram Elin

    SvaraRadera
  2. Super snygg design :)

    Jag läser din blogg dagligen men är verligen kass på att kommentera.
    Det jag gillar med din blogg är att den är så personlig, det känns som jag känner dig så väl men ändå är det ju inte så mkt vi setts.
    Jag älskar dina inlägg där du verkligen vågar blotta dig själv och dela med dig av dina personliga erfarenheter. Allt känns så äkta och man berörs av ditt sätt att uttrycka dig på.

    Med de vill jag säga att ämnet i sig spelar mindre roll för mig, fortsätt vara du i dina inlägg - jag hänger med ;)

    Kram på dig

    SvaraRadera
  3. OK...inga relationstips då...jag får klara mig utan dina tips och råd där. Kan jag önska Fler smink och skönhetstips för 40+are? Ytligt men kul...kram Magdalena

    SvaraRadera
  4. Finns det någon tid i livet då du var som lyckligast? Det är kanske nu, vad vet jag men när och varför? :)

    Finns det något i livet du verkligen ångrar?

    Kram :)

    SvaraRadera
  5. Nya designen är fantastisk! Jag undrar vem du skulle äta middag med om du fick välja vem som helst i världen och hur konversationen under den middagen skulle vara?

    Kram

    SvaraRadera
  6. Jag har önskat under flera år men inte ett inlägg har du publicerat. ;)

    SvaraRadera
  7. Vilka roliga frågor jag fick.Svar kommer.
    Anders, mitt hjärta å min skatt, just idag på Internationella kvinnodagen tror jag att jag hoppar inlägg som "Därför är kvinnor helt inkompetenta att jobba inom vården." "Kärringar skall vara hemma å laga mat å sminka sej", "Jag tycker så mycket om att få stryk av min "lillebror" osv
    Tar dom nån annan dag :)

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare