måndag 3 februari 2014

Hur många nya sommarklänningar har ni shoppat hittills?

Jerseyklänning

Bara en. Den här är påväg hem till mej från Bon apart.
430 kr om nån blir sugen.
Tycker de har väldigt snygga, smakfulla kläder över lag.
Jag köpte den i stl M och hoppas inte den är för stor.
Min äldsta dotter sa i helgen när vi var där att Bon apart är ganska stora i storlekarna och klänning/ överdelar drar jag mindre i än nederdelarna.
Inte för att jag precis behöver en sommarklänning till men ett dussin nån ny kan väl vara roligt?!

Ett annat shoppingtips jag vill ge er som är mer aktuellt nu i februari är
Elizabeth Arden eight hour lip protectant.
Lite dyrt för "ett cerat" är lätt att tänka men detta är så överlägset mycket bättre än allt annat i samma genre.
Används på läpparna för att slippa nariga frasiga läppar och på nagelband som blir torra och hårda i kylan.

Puss/ Asta

5 kommentarer:

  1. Jag kör det lite mer helylle försvarets hudsalva. Nu mera kallad tassalva. Tar även mina jävliga torrfläckar som inget annat har löst!! Snygg klänning

    SvaraRadera
  2. Noll... Jag får upp att jag ska skriva in lösenord, nu när jag är på din blogg. Jag kan bara klicka bort det, men det skumma är adressen: http://meneve.blogg.se. Tänkte du ville veta. Det kanske bara är jag som råkar ut för det...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samma här...

      Radera
    2. Jag vet inte varför det blir så. Det blir så för mej med.
      Bloggadressen är till min dotter. Hon har låst sin blogg för att hon söker jobb och inte vill att potentiella arb givare skall kunna läsa den. Det var då det började. Förmodligen för att jag har en länk till hennes blogg.

      Radera
  3. Jag får också samma meddelande som Freja. Vet inte riktigt var man kan kolla upp det?

    Sommarklänningar??? :) :) :) Nej. Inte på flera år. Förutom bröllopsklänningen till min brors bröllop. Men det är ju inte ofta man har användning för en snäv champagnefärgad satinklänning… Klänningen du beställt ser jättefin ut.

    Kramar

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare