onsdag 4 mars 2015

Så länge sedan. Alldeles nyss.


Fastnade i facebooks fotoalbum. När Gottfrid var liten. Medan Märta fanns.
Det känns så länge sedan å ändå... ändå alldeles nyss.
Två tankar (bortsett från att jag har/ har haft jordens ljuvligaste hundar) är dominerande.
Hur har jag överlevt utan Märta?
När blev Gottfrid stor?

Jag är medveten om att denna typ av inlägg med gamla foton kanske egentligen mest uppskattas av mej själv men va fan... Håll till god eller bläddra vidare.



Augusti 2012 både ovan å nedan.
En liten valp som miljötränades i stan och tyckte världen var så stor så stor.



Märta och Gotteman. Å den där madrassen som rullades ut å in vareviga dag.



Mina vackraste



Valpen växte. Vad kan han vara här? fyra månader?
Nu mera bär jag sällan på honom.



Tog med mobilbilden nedan för att den är så härlig. Visar så mkt personlighet.
Gotteman som glatt skuttar åt samma håll å Märta som skulle bestämma allt själv.



Min teletubbies. Mitt ankare. 



Dotte bäbis. Mini säger att jag åldrats så mycket på dessa åren, att jag blivit rynkigare å äldre.
Pff. Härligt med ärliga människor.



Dotteman. Nåt halvår drygt. Gudasänd.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare