måndag 21 maj 2012

Lite naket...



Jag har haft en underbar dag.
En underbar, underbart härlig solig dag.
En mini semester med sovmorgon. Kaffe ute i solen.
Solat näsan, läst min fantastiska bok, slappat allt vad jag orkat.
Väldigt hett, och mitt i allt strålande solsken då och då några få droppar regn

Så kom mannen hem.
Vi premiärgrillade. Åt grillad kycklingfile med ugnrostad potatis.
Tog en kall öl medan grillen tog sej.
Åt gott å delade en flaska vin.
Sexade till efterrätt.
Himmelskt. Det är alltid bäste första gången.
Alla sinnen är vidöppna, hungrande.

Sen gick vi til havet.
Märta badade, skrämde en svan som skrämde henne tillbaka.
Jag poserade naken bland stenar.
Maken tog sådana där kort som är härliga att publicera på nätet mitt i en bitter skilsmässa.
Jag såg fet å lycklig ut
Det var kallt i vattnet, säkert inte mer än 12-13 grader.
Vi gick hem, delade en öl på altanen och nu sitter jag här.
Helt slut men väldigt tillfreds.
Klockan är kvart i tio å det är fortfarande ljust ute.
Fantastiskt.

Imorgon väntar jobb igen men jag har tankat lycka å sommar.
Hoppas ni gjort det samma.

Puss/Asta

4 kommentarer:

  1. Puss på dig. Du är då för söt

    SvaraRadera
  2. Låter jättehärligt!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag har inte glömt din utmaning men tar den i nya bloggen. Ska bara bygga klart den och piffa lite. Kanske inte blir så grann i början men det får jag fixa efter hand. Knappt två veckor kvar. Ha en fin dag imorgon trots jobb. Puss

    SvaraRadera
  4. Ha ha! Låter ju fantastiskt härligt! Måtte maken aldrig behöva lägga ut dom bilderna! Dom ska ni ha för er själva! Stor kram Mariah

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare