lördag 5 maj 2012

Min lilla har börjat blogga...



... in å säg "Hej" till henne och välkomna henne till Bloggdalas underbara värld vet jag.
Hon kan behöva lite uppmärksamhet.
Hennes arma moder bryr ju sej bara om hunden och ungen är tvungen att hota dagarna i ända om att ringa BRIS över sin dystra situation.

Igår kväll tex när jag kom hem och hann se sista 5 minutrarna på matchen Tre Kronor-Norge så ville hon absolut spela kort medan jag hellre kliade Märtis på rumpan å lyssnade på hockeyanalyser.
Hon körde sitt välkända kort "Men älskar du mej inte och vill umgås med din dotter."
"Svar nej å var tyst"
svarade både jag å hennes lika känslokalla pappa.
"Ska jag behöva schemalägga umgängestid med mina föräldrar" frågade hon då.
"Tyst!!!" svarade vi.
Å så kom då hotet med Bris igen å jag fick skamset ge med mej å spela en omgång Maxi-Yatzy och en vända Chicago,

Det stackars stackars barnet.

Puss/ Asta

Det var allt för nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare