måndag 7 maj 2012

Å nu blir det reklam

Hej mina underbaringar!

Jag har precis haft ännu en livgivande å härlig dejt med Ergo sum. Denna ljuvliga uppenbarelse :)
Tiden bara RUSAR iväg när man har henne framför sej.
Känner mej glad idag. Tacksam.

Men hör ni, nu tänkte jag skriva om någonting annat nämligen att tre av mina fyra barn nu bloggar.
Vad jag vet om, sonen har säkert nån liten hemlig blogg någonstans.
Jag tänkte jag skulle promota dom lite här.
Vad ska man annars med en superbloggerska bloggande morsa till?!
Jag har mellan 200-300 läsare om dagen så liiite av en reklamplats kan jag ju stå till tjänst med.
Syster Emelie


Nyaste tillskottet är min äldsta dotter som börjat blogga.
Emelie är den som är mest lik sin mamma i skrivstilen tror jag.
Både hon å jag drömde än gång om att bli journalister, båda hamnade inom vården.
Vi har lite samma intresse och samma glöd.
Men hon ur ett yngre perspektiv då... kalla det mindre erfaret el mer glödande vilket ni vill.
Med åren slipas kanterna.
Emelie är 25 år, nybakad sjuksköterska, sambo, rödstrumpa, hundälskare och feminist.

Min dotter nr II har bloggat betydligt längre. (Hennes bloggheader gick av nån anledning inte att stjäla.)
Evelina skriver mycket om politik, samhället, orättvisor.
Hon skriver inlägg ut ur "ungdomarnas perspektiv" och håller sällan på med smink och klädestips å annat tjafs som sin morsa.
Hon är 23 år, säljare, sambo och kattägare.

Å så har vi Mini då, henne pushade jag för redan härom dagen.
Hon har oxå en ny blogg och vänder sej ffa till de i hennes ålder.
Hur det är att vara 17 år i en småstad. Hockeyflicka, förälskad och mammegris.
Tror vi kan förvänta oss en hel del outfits och egopics.
Men hon är duktig med kameran så det blir säkert annat med. Kanske fulbilder på Asta till o med?!
Vem vet... Bäst ni är på allerten.

In å kika till dem nu...

Puss/ Asta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare