lördag 5 maj 2012

Några bilder från mitt liv...

Här är mina fina tjejer. Stora syster överst och lillsyrran... pain in the ass... Märta nedanför.
Den eventuella illusionen av syskonkärlek är just bara det. En illusion. Åtminstone om ni frågar storasyster.


 Å en närmare bild på kissen Vilda.
Märtas raka motsats. Harig, självständig och inte särskilt mycket för att gosa med sin mor.
Men Royal canin och lill-mammas säng tycker hon mycket om.


 Min fina Mini. Ja jag vet att det blir fler bilder i bloggen på henne än de andra barnen, men henne har jag ju tillgänglig hela tiden. Här ihop med pojkvännen å fästmannen. En rar karlslok som påminner lustigt mkt om hennes far. Visst har de äktenskapstycke skitungarna?!

Å så lite blomster då. Ja det gäller att plåta innan jag haft ihjäl dem. Eller innan frosten tagit dem.
Här är ju svinkallt ute. Hallååååå vädergudarna, det är MAJ

Å så till slut, ett riktigt skämskort. Ett fulkort. Ett ofördelaktigt kort på moi med hängpattar och slappmidja. Men rätt glad ändå. Håll till godo. Jag bjuder på det.

Puss/ Asta

7 kommentarer:

  1. Haha. Du är lovely. Just the way u are

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder hörru. =D Ja nog såg de kära ut di där "skitungarna".

    SvaraRadera
  3. Vad härlig du är som bjuder på det:-) fin kisse oclså!! och framför allt yngsta dottern!! Ha en bra dag! Kram köpenhamnsmorsan

    SvaraRadera
  4. Bravo A!!!! Funderar på att lägga upp en bild på moi i bikini!! Bara för att!! Och du - jag kan inte se det fula?! Knasboll!!

    Kramar tills på måndag! ;)

    SvaraRadera
  5. Underbar, den sista! Ja, egentligen den på djuren också som är säkert ett ögonblick att fånga. Kram på dig!

    SvaraRadera
  6. Jag tycker ALLA bilderna är fina!

    SvaraRadera
  7. Du ser precis ut som man ska i vår ålder. Snygg med kropp som visar att den har erfarenhet.
    Ha en skön kväll !!

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare