lördag 5 maj 2012

Ni har väl inte missat det...



...vilka som blir årets "Stjärnorna på slottet"?
Programmet som enligt mej är det bästa på hela året.
Jo vars, "Så mycket bättre" gör ett bra försök... det är trevligt... men i närheten av "Stjärnornas" djup kommer de aldrig.

I år kommer...
Barbro Lillbabs Svensson
Eva Fröling
Claes Malmberg
Robert Gustavsson
Philip Zanden

Fantastiskt spännande människor och... tror jag... en dynamisk grupp av människor.
Gruppkonstellationen gör halva grejen. Minst!

Förövrigt så slog Tre kronor Norge som väntat. Stolt över "mina" grabbar.
Jag har jobbat kväll. Den var "så där"... rätt seg.
Ska ta å knata mej i säng alldeles strax.

Puss/ Asta

3 kommentarer:

  1. Har Eva Fröling och Philip Zanden varit ihop på riktigt, eller är det bara som jag inbillar mig? Kommer inte ihåg. Men det skulle göra kombon ännu intressantare. (fast i ärlighetens namn kommer jag nog inte att orka titta i år heller)

    SvaraRadera
  2. Bra att du håller mig uppdaterad, gillar den serien, även om valet av kvinnor inte lät lockande, så brukar det överraska.
    Jag kan nog inte säga vilket program som är favorit, är älskare av musik, därför ligger "så mycket bättre" högt, men samtalen som blir i "stjärnorna på slottet" ger mer djup, gillar också "sommarpratarna" fast där passerar varje person lite snabbare, men ibland händer det riktigt öppna samtal.....
    Spännande när olika personer sammanförs, se vilka samtal som blir, tv är visserligen tv, men när det klickar (på gott el ont) så kan inte kameran dölja känslor, gester och även spontana ord.
    Ha en fin helg, Asta!

    SvaraRadera
  3. Älskar det programmet. Jag har stora förväntningar på årets "Stjärnorna".

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare