tisdag 9 oktober 2012

Andas

 

Lediga dagen.
Jag har blivit väckt av hundarna flera gånger under sennatten... vargtimmen... då de varit lite oroliga.
Velat ut och kissa och så där.
När jag vaknade nu mer rejält framåt förmiddagen såg jag att deras vattenskål var tom.
Jag skulle fylla på men visste plötsligt inte åt vilket håll jag skulle dra vattenblandaren för att få kallvatten. Tog efter att ha funderat fel håll och fick ljummet vatten i skålen.
Sen kunde jag för mitt liv inte komma på var jag förvarar kaffet (?!) trots att det stod där det alltid stått.
Jag blir lite rädd när jag beter mej så här knasigt. Gör allt mer såna här märkliga saker hemma. På jobbet funkar intellektet än... hoppas jag.
Ljud gör mej ofta stressad, även här mest utanför sjukhusets väggar, och jag har bara orkat ta mej igenom några kapitel på boken som jag själv valt till bokcirkeln och som snart skall vara färdigläst.
Ja, å så denna jäkla huvudvärk som verkar ha flyttat in i höger tinning.
Lite rädd som sagt.
Aaaaaaaandas,

Puss/ Asta


1 kommentar:

  1. Starka stress symtom! Du måste verkligen så gott det går varva ner och jag tänker att du funkar säkert utmärkt på jobbet, men på fritiden märker "hur mycket det kostar" genom att minnet försvinner. Var rädd om dig! Kramar, Maria.

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare