tisdag 30 oktober 2012

Då bjuder jag er på mitt "dagens första fniss."

Oväntat tal

Godmorgon

4 kommentarer:

  1. Hejhej!!! Nu är jag här igen!!!! Yaaaayyy!! ;))))

    Har läst ifatt inne hos dig och höll på att skratta ihjäl mig åt strippen här ovanför.. :DDD Du verkar ha haft en bra helg!? Härligt! Och du har gjort mig nyfiken på "Så mycket bättre" .. Får nog uppdatera mig där känner jag!

    Hoppas dina lediga dagar, med början i morgon, blir sköna!!

    Kramar, en masse! <3

    SvaraRadera
  2. Hahaha!!!
    Gud så underbart!!!
    Försökte applicera in min egen familj i bilden, vilket kaos!
    Trevlig blogg.
    Anna

    SvaraRadera
  3. Märkligt att du inte hittar boken. Jag vet någon som har lånat den på bibblan.

    SvaraRadera
  4. Hahahahaha!!!!!!! Vilken snygging. Kram!

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare