fredag 19 oktober 2012

Growing













3 kommentarer:

  1. Käre världen så himla söt.....ja och de blir stora fort.

    SvaraRadera
  2. Tack för din omtanke. Jo jag tror jag är ordentligt utredd. Men som sagt var jag har ju inte definitivt fått svar på alla prover än. De har ju gjort en lumbalpunktion och där ska man ju kunna se blodcancer och neurologiska sjukdomar. Det de tänkt göra var en magnetröntgen av hjärnan eftersom de misstänkte MS. Men det kom de till sist fram till att de inte behövde göra. Ja vi får väl sa vad prover och sånt säger, men visst är det fan att inte ens kunna gå. Min högsta önskan är nu att kunna gå ut en promenad med hundarna i skogen. Sen är jag är jag rädd ibland, men än mer rädd var jag innan sjukhusvistelsen, när kroppsfunktion efter den andra började ge sig. Otäckt. Ja också blir man först lättat över nån diagnos som inte verkar vara så allvarlig, och sen inser man att det hursomhelst inte kommer att bli lätt framöver. Ja det är allt ganska ledsamt just nu. Svårt med alla djuren med.

    SvaraRadera
  3. Så fin han är och så fort de växer!

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare