lördag 12 december 2015

Drömdeltagare i nästa "Så mycket bättre"

Årets Så mycket bättre är slut och jag tycker att omgången var "så där" trots att jag gillar Lisa Nilsson, Kleerup och Niklas Strösteth. Jag tycker att Tv 4 klipper för mycket och jag gillar inte alla dessa "låtsas uttryck" som Oj vad spännande, Nämen?!, Vad kul varje gång som någon säger att de ska framföra ett bidrag.
Låt det vara mer äkta, mer autentiskt.
Här är mina drömgäster inför 2016.

Lars Winnerbäck. Så klart. Han är min husgud. Det lär aldrig att ske dock...



Ulf Lundell. Med en låtskatt stor som jag vet inte vad. Men lika osannolikt som med Winnerbäck.


Annika Norling eller Säkert.
Är en grym sångerska med finurliga låttexter.



Melissa Horn. Oxå fruktansvärt duktig och med potential att tolka precis vem som helst.

Oskar Linnros. Han är bra. Passar in. Vill veta mer om honom. Kanske borde Maggio vara med i samma program?



Peter Le Marc Ännu en husgud även om jag inte lyssnar lika frekvent på honom som Winnerbäck. Har hur många bra låtar som helst.



Å så ska vi ha med nån som varit med länge och vem passar då inte bättre än Björn Skifs? Det är ju skandal att han inte varit med än.


Jill Jonsson. Vacker. Duktig. Spännande. Henne vill jag se i Så mycket bättre.


Vilka vill du se i nästa års upplaga?

Puss/ Asta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare