onsdag 9 december 2015

Positiva listan




Gammal bild på Noah å mej. Visst är den härlig?! Jag vill se så där lycklig ut igen. 

1. Solen sken på oss idag. 
Och jag har varit ute på både joggingrunda och promenad idag.

2. Jag har skickat in min individuella uppgift kring en projektplan inom epidemiologi.
Troligen helt urkass och en komplettering känns lika given som att björnar bajsar i skogen men jag har i allafall  gjort vad jag kan för nu.

3. Fick besked om att jag inte får studielön för kommande terminer för barnmorskor hör inte till gruppen som prioriteras. Det var ju i säg inte roligt men även ett negativt besked är bättre än inget besked. Nu slipper jag undra.

4. BB vill att jag jobbar för dem i sommar igen. Det blev jag väldigt glad för.
Behöver inte oroa mej för sommarjobb. Saknar att jobba, vill omsätta det jag lärt mej hittills i praktiken.

5. Jag har fått redan på omtenta datum på Neo, den blir muntlig. Det känns mer skrämmande än skriftlig men besked när, var, hur är alltid bra. Vi var rätt många som kuggade, på nåt sätt känns det oxå bra, att inte vara den enda med dumstrut. Dags att fokusera.

6. Idag har jag känt mej mer mentalt omladdad. Jag hoppas jag kan hålla den känslan nu.

7. Bonde söker fru kommer. Bara en sån sak.

Puss/ Asta

1 kommentar:

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare