söndag 11 november 2012

Kära tomten

Kära Tomten...
I år önskar jag mej en omtänksam, gladlynt, hundintresserad man som ser möjligheter istället för svårigheter.
Jag önskar mej familjemedlemmar som ser sej som vuxna å därmed klarar av att både tvätta, laga käk och valla dammsugaren. Att hundarna lever för evigt...
Å så önskar jag mej...
Va?!
Kan inte Tomten fixa såna saker?!
Nähä, vem kan det då? Vem ska jag då smöra för inför jul?
Meningslösa materiella ting säger du. Får jag bara önska mej det?


Ja ja, jag ska inte vara den som är den. Då önskar jag mej

 
♥ Nåt av Isa Doras alla snygga lack 

♥ ECCO Gortex stövel.
Rätt fula, men helt vattentäta och hur sköna som helst att gå i.

♥ Skinnhandskar
Helst gröna

♥ Broderade boots
Gröna eller röda

 
♥  Presentkort på Indiska, Lindex, bokhandeln eller Kicks

♥ Coola smycken

♥ Strumpbyxor i alla tjocklekar å färger

♥ "Håll-in-fläsket" underklänning

♥ En egen dator. Det gör ingenting om den är så här snygg.

Puss/ Asta






3 kommentarer:

  1. Ja du, där fanns ju en hel del fina grejer att önska dig. :) Skorna var himla fräcka. :) Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Hahaha, det var ingen dålig önskelista, ingen av dem... Själv önskar jag mig ett tv-spel som kan spelas av fyra st samtidigt, för det är vad vi tänket ägna oss åt i jul...

    SvaraRadera
  3. *skrattar* ja det är attans vad tomten kan vara begränsad... Suck. Men. Jag gillade också båda listorna!

    Kramar

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare