fredag 16 mars 2012

Asta testar...


Sist jag inhandlade kajal tog jag fel.
Jag var som vanligt på jakt efter en skruvbar kajalpenna.
Istället fick jag Max factor Liquid effekt pencil i min ägo.
Nå väl, det kan alltid vara trevligt att testa något nytt.
Pennan kostade knappa 100 lappen har jag för mej.

Jag måste säga att denna "typ" av penna är ju värdelös.
Det du ser är det du får.
När den lilla spetsen är slut då är oxå produkten slut.
Efter bara några gångers användning är det dessutom intte särskilt mkt "spets" utan den rundas av.
Färgen är intensiv och lätt att sudda.
Den "flyttar" sej gärna efter ett par timmar och ser solkig ut.

Betyg 2 av 5. Knappt.
Lär inte hamna i Astas sminkväska fler gånger.

Puss/ Asta

5 kommentarer:

  1. ja, ibl blir man besviken tyvärr.... Jag var eld o lågor över en mascara som var höjd till skyarna innan den släpptes. Totalt jävla värdelös var den!! men, men, man lär sig att inte lita blint på reklamen.
    Ha en trevlig helg.

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Du kan väl lägga ut sådant smink som du testat och tycker är bra. :) Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Ja tack för det för dylik har jag sneglat på. Vilket skit. De gör reklam för nån annan jävel men jag tyckte reklamen var så urbota att jag aldrig såg vad det var för märke... Grattis. =)

    SvaraRadera
  4. Tack, då håller jag mig till vanliga pennor jag med!

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare