fredag 23 mars 2012

Sjuksköterskan Asta informerar...



Min make tror sej vara döende.
Jag är av en annan uppfattning.
För detta kallas jag "en usel sjuksköterska."
Men jag vidhåller att i grunden friska medelålders män har en god prognos att överleva snuva.

Min make hade en fråga som kanske någon annan (man) oxå går å funderar över och därför tänkte jag nyttja min blogg till att ge ett proffsutlåtande från en Leg Sjuksköterka.

"Jag vaknade av kvävningskänslor i morse, kan man kvävas i sömnen och bara dööööö utan att man märker det."Svar: Nej, det är omöjligt vid en lättare förkylning att detta sker. Kan man inte andas genom näsan sker något av följande två alternativ. a.) Man vaknar b.) Man börjar andas genom munnen istället.

Kroppen är verkligen en fiffig uppfinning.

Puss/ Asta

2 kommentarer:

  1. Ha ha ha ha ha ha!!!

    SvaraRadera
  2. Ha ha! Din make är för härlig! Vad annat kan han bli med en sån härlig fru till sjuksköterska?? Kram Mariah

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare